loading...
کنکورک-درسی و دانشگاهی
تذکر درباره انجمن سایت...

سجاد رحمانی:

از تمامی اعضای انجمن خواهش مندم شئونات دین مبین اسلام را رعایت کرده و به ارزش های اخلاقی احترام بگذارند، در غیر اینصورت مجبوریم تا اکانت کاربر و گاها آی پی وی را مسدود نماییم. با تشکر.

سجاد رحمانی بازدید : 501 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

سجاد رحمانی:

سلام علیکم، حال و احوال؟!!!

ببینید دوستان توی این صفحه قراره مث قبلا به سوالای شما جواب بدیم (البته من نه، دوستان دیگه که در زمینه آزمون کنکور موفق بودن)، سوالای درسی و مشاوره ای تون رو می تونید اینجا مطرح کنید تا اگه دوستان در حد علم خودشون تونستن و توانایی داشتن جواب بدن، یه چیزی هم بگم که بعدها مشکل پیش نیاد. باور کنید هیچ یک از دوستان ادعا ندارن که خیلی بارشونه و باز هم گفتم که در حد توانشون سعی می کنن یه کمکی بکنن. با توجه به تعداد سوالات، تعداد پاسخ دهنده ها می تونه تغییر بکنه (دقیقا مث قبلا).  یه چیز دیگه هم همین الان بگم که بعدها گله نکنید: ببینید قبلا دوستان نظر می دادن و میگفتن که چرا به سوال ها جواب داده نمیشه یا دیر جواب داده میشه؟؛ باور کنید حداقل من بی تقصیرم. منم به دوستام میگم بابا جواب بده دیگه، خیلی هم بهشون زنگ می زدم ولی می گفتن فعلا کار داریم یا امتحان داریم و از این سوسول بازی ها!!. خلاصه بدونید که زود جواب دادن یا دیر جواب دادن این بخش اصلا دست من نیس و فقط به دوستان پاسخگو بستگی داره، من تنها کاری که می تونم بکنم اینه که اگه سوالا تعدادشون رف بالا، تعداد پاسخ دهنده ها رو زیاد کنم. راستی دوستان اگه خواستن می تونن توی انجمن سایت به نشونی http://konkurak.ir/forum ؛ و بعد بخش پرسش و پاسخ و مشاوره و ... مراجعه کنن و اونجا سوالاشون رو مطرح کنن، (فرقش اینه که اونجا هرکسی حتی دوستانی که شاید خودشون توی کنکور خیلی موفق نبودن هم جواب میدن، ولی خوبیش اینه که مثلا ممکنه به یه سوال شما چند نفر جواب بدن و تجربیات خودشون رو ارائه بدن، بعدشم گاها افراد معمولی هم تجربیاتی دارن که می تونه مفید باشه.). خلاصه ما کاری که از دستمون برمیومد رو انجام دادیم، بقیش با شما ...

 

پاسخ دهندگان فعلی:

محمد سعید قمی: دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد

 

روال کار چجوریه هس حالا؟

هیچی فقط کافیه سوالاتتون رو توی بخش نظرات همین مطلب ارسال کنید تا دوستان بهتون جواب بدن، دوستان قدیمی قانون سایت ما رو می دونن اگه در قسمت آدرس وبسایت چیزی وارد کنید اصلا و به هیچ عنوان به سوال شما جواب داده نمیشه که هیچ، تازه تایید هم نمیشه، اون هم به دلیل بهینه سازی سایت است و مسائل مربوط به سایت نویسی و رنک گوگل و بک لینک و این جور سوسول بازی ها!!!

به امید موفقیت شما دوستان، کاری ندارین من برم؟!!! (می خواستم بگم منم کلاه قرمزی نگاه می کنم!! خخخخخ)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط s در تاریخ 1394/02/13 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

salam
من قبلا هم ازراهنمایی های شما استفاده کردم مرسی.
ولی الانن مدت کمی به امتحانات ترم دوم مونده ومن احساس میکنم 2/3 ماهه که تنبل شده ام وانگزمو ازدست دادم ونمی تونم خوب درس بخونم وامتحانات میانترمم نمراتش کمه 15/16/17ولی اینو بگم نوبت اول شاگرد سوم کلاسمون بودم18/80 بود معدلم .ازتون راهنمایی می خوام لطفا کمکم کنیییییییییییدنمیتونم درس بخونم مث اینکه هیچی بلد نیستم.
پاسخ : سجاد رحمانی:
ضمن عرض معذرت به خاطر دیرکرد در پاسخگویی... همونطور که گفتم من هی به دوستام میگم سریع جواب بدین ولی هی کلاس میذارن که وقت نداریم و ....؛ لطفا اگه میشه سوالاتتون رو توی انجمن هم مطرح کنید تا بقیه هم بتونن جواب بدن، این جوری سریع تر می تونید راهنمایی بگیرید.... ممنون.... اما به هرحال جوابتون رو یه روزی میدن... ولی کی؟! منم خودم کلافه شدم و نمی دونم ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 2,413
  • بازدید سال : 17,300
  • بازدید کلی : 325,284